FRANCK VAN DEN BROEKE
VAN STRATEGIE NAAR RESULTAAT

Curriculum Vitae

Manager Operations Bentley, Bugatti en Lamborghini - PON Luxury Cars (April - Augustus 2021)

Verantwoordelijk voor sales en marketing van de high end luxe merken in Nederland. Leidinggevend aan 6 teamleden. Verbindende factor tussen retail en de fabrikanten. Verantwoordelijk voor de retail vestiging in Leusden “Het Koopmanshuis”.


Brand Manager After Sales bij BMW Group Nederland (2014-2021)

Verantwoordelijk voor de nationale BMW en MINI After Sales strategie, online / offline marketing, business development, volumeplanning en product/services management. Focus op retentie, klanttevredenheid en lifecycle management. Roll out van auto telematica en online sales channels. KPI en performance management van 57 dealervestigingen. Stakeholder management tussen fabrikant, importeur en de dealergroepen.   


Area Manager After Sales bij BMW Group Nederland (2011-2014)

Verantwoordelijk voor Aftersales dealer planning en KPI performance (26 dealers). Uitrol elektrische infrastructuur bij dealerorganisatie voor BMW i.  


Product lifecycle manager bij BMW Group Nederland (2007-2011)

Verantwoordelijk voor product lifecycle management, pricing, marketing, communicatie en het organiseren van trainingen van BMW automobielen voor Nederland.


Manager MINI Den Haag (2005-2007)

Verantwoordelijk voor sales en marketing voor de vestiging MINI Den Haag in de regio groot Den Haag.


Verkoopadviseur MINI, BMW Den Haag (2003-2007)

Verantwoordelijk voor sales MINI.


Opleidingen

  • Universiteit Nyenrode, Breukelen, MSc in Business Administration, Nima A & B (2003-2006)
  • Instituut voor Autobranche & Management (IVA), Driebergen (1998-2001)
  • Bachelor Business Administration
  • Ichthus college, Enschede, VWO (1992-1998)




 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn