FRANCK VAN DEN BROEKE
VAN STRATEGIE NAAR RESULTAAT

Specialisaties | Competenties

Strategie

Ik heb ruime ervaring in het beantwoorden van strategische vraagstukken. Een belangrijk component is stakeholder management daarbij geweest: Verschillende zienswijzen bij elkaar brengen, en vooral korte termijn en lange termijn effecten bepalen en benutten. Daarbij heb ik ook veel ervaring in het uitzetten van een koers voor producten en diensten met zowel B2B als B2C eindklanten.

Belangrijke focus is daarbij is dat de strategie uiteindelijk in de organisatie landt. Dat medewerkers de strategie duidelijk voor ogen hebben en er naar handelen. Door mijn ervaring op wholesale en retail niveau lever ik een strategie die uw organisatie verder brengt, maar ook gedragen wordt in de organisatie.

Brand management

Ik heb voor een breed scala aan merken op nationaal niveau gewerkt: BMW, MINI, Bentley, Bugatti en Lamborghini. Daarmee heb ik veel ervaring opgedaan op het vlak van het managen van het merk zelf, en vooral hoe de klant fan van het merk blijft. Mijn specialisatie ligt vooral in het binden van klanten aan het merk in de periode van daadwerkelijk bezit.   

Stakeholder management

In mijn werk heb ik veel ervaring met stakeholder management tussen fabrikant, HQ/importeur, retailers en corporate clients.

Product & Customer Lifecycle management

In mijn gehele carrière heb ik gewerkt aan het managen van de product & customer life cycle; ik heb brede ervaring op het vlak van pricing, volumeplanning, productmanagement- en marketing.    

Telematica

Telematica heeft mijn grote interesse. Producten die zelf interactie tussen het merk en klant initiëren: Het is fantastisch om hier aan te werken. Ik werk aan combinaties van Telematica met goed doordachte achterliggende processen en bijvoorbeeld aansluitende (onderhouds)contracten.


 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn